Ați auzit de principiul Pareto? Se spune că 80% din veniturile afacerii dvs. provin de la 20% din clienții dvs. A nu vă cunoaște clienții ar putea fi cea mai scumpă greșeală. Pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a multiplica rentabilitatea investiției campaniei SMS, ar trebui să creați propria bază de date.

Nu există nicio regulă de aur pentru marketingul digital, cu excepția faptului că o baza de date a clienților cumpărați va avea urmări neplăcute în cele din urmă. Se întâmplă pentru că grupul nu este construit în mod natural și nu constă din oameni dispuși să fie destinatarii tăi. Ca să nu mai vorbim de toate problemele legate de GDPR pe care le riscați.

Cumpărarea de contacte pentru campania SMS nu este durabilă pe termen lung și va provoca doar dezamăgire, pierderi de bani și timp. Colectarea datelor despre clienții actuali sau potențiali este primul pas către o campanie eficientă și generarea de clienți potențiali. Și nu este atât de greu!

Experiența noastră arată că profitul unei campanii de marketing SMS trimise grupului de contacte construit natural este cu cel puțin 10% mai mare decât cel trimis într-o bază de date cumpărată sau închiriată. Deci, cum îți poți construi propria bază de date?

Includeți un formular de înscriere pe site-ul dvs. web.

Este o idee minunată să aveți un formular de înscriere undeva pe site-ul dvs. pentru ca vizitatorii să-și introducă detaliile și să se aboneze direct la lista dvs. de marketing prin SMS.

Există multe opțiuni pentru crearea formularului de înscriere, precum:

Un formular standard de înscriere

Un formular de callback, pentru clienții care doresc sa fie sunați înapoi

Ferestre non-intruzive de tip pop-up

Important de reținut!

Asigurați-vă că includeți și acceptarea termenilor și condițiilor ca parte a acestui formular.

Adăugați o metodă de abonare pe pagina de confirmare a comenzii

Imediat după ce cineva a făcut o achiziție la magazinul dvs. este probabil cel mai bun moment pentru a-i cere să se alăture listei dvs. Sunt năpădiți de graba dopaminei de a face o nouă achiziție și, evident, le place marca dvs.

O idee bună este să le cereți să introducă numărul lor de telefon mobil pentru notificări de expediere (ceea ce mulți oameni vor dori). Apoi, mai jos, puteți adăuga o căsuță care să spună ceva de genul „Doriți să primiți cupoane SMS lunare exclusive de la noi?”

Oferiți avantaje exclusive abonaților dvs. dacă se înscriu prin SMS

Când vine vorba de renunțarea la detalii personale, cum ar fi numărul de telefon, oamenii sunt precauți. Acest lucru este valabil și mai mult pentru numerele de telefon.

Oamenii trebuie să știe că merită timpul lor și că vor primi oferte exclusive, avantaje sau reduceri, că nu pot ajunge nicăieri altundeva.

Unele idei sunt:

  • Cupoane lunare
  • Oferte de transport gratuit
  • Oferte eșantion gratuite
  • Concursuri și cadouri
  • Primul acces la produse noi
  • Pachete de produse exclusive

Creați concursuri ca stimulent

Cine nu iubește un concurs? Acesta este un alt mod excelent de a motiva oamenii să se alăture listei dvs. de marketing SMS. Încurajând oamenii să se înscrie pentru a câștiga, îți poți construi lista foarte repede.

Fie că este vorba de un cadou lunar sau de o tragere la sorți unică, este o idee bună să menționăm ce altceva vor obține de la aderare. De exemplu, puteți menționa că abonații vor primi „oferte și alerte exclusive” atunci când se vor înscrie la concurs.

Concluzie

Utilizând aceste 4 strategii vă puteți dezvolta semnificativ lista de marketing SMS.

La fel cum este crucial să rămâneți conform atunci când colectați numere noi pentru lista dvs. de SMS-uri, este de asemenea important să rămâneți conform atunci când gestionați procesul de dezabonare.

Obiectivul dvs. ar trebui să fie de a face foarte simplu și simplu ca oamenii să renunțe la lista dvs. (pentru a preveni orice reclamație).

Cea mai sigură opțiune este să aveți instrucțiuni de renunțare în partea de jos a fiecărui mesaj pe care îl trimiteți. De exemplu, „Răspundeți STOP pentru a renunța”.  După ce un abonat renunță, veți trimite o confirmare pentru a-i anunța că a renunțat.

O altă idee minunată este să adăugați mesaje în această confirmare de renunțare, care le oferă șansa de a vă alătura din nou listei dvs. și de a primi informații și oferte mai specifice.

Nu știm niciodată de ce cineva a ales să renunțe. Poate că au renunțat pentru că ați trimis oferte pentru produse care nu erau relevante pentru ei. În acest caz, puteți adăuga câteva mesaje precum „Răspunde MENS sau WOMENS pentru a primi în continuare oferte speciale pentru produse pentru bărbați sau femei”.