În lumea modernă de astăzi, oamenii sunt întotdeauna ocupați și este adesea dificil să te conectezi cu ei. Acestea fiind spuse, telefoanele lor mobile sunt rareori departe, motiv pentru care marketingul prin SMS a devenit foarte popular atât pentru ​​întreprinderi, cât și pentru clienți.

Consultați lista noastră de statistici de marketing prin SMS pentru a afla mai multe despre această formă de marketing, împreună cu motivul pentru care a devenit cea mai bună modalitate de a ajunge la consumatori și cum o puteți încorpora în strategia dvs. de afaceri.


Statistici de marketing prin SMS (alegerea editorului)

  • Se estimează că 48,7 milioane de consumatori vor opta să primească mesaje SMS de afaceri până în 2020.
  • 79% dintre utilizatorii de smartphone-uri iau deciziile de cumpărare pe baza opțiunii prin SMS sau servicii similare de dispozitive mobile.
  • Rata medie de deschidere pentru campaniile de marketing prin mesaje text este de 97%, comparativ cu o rată de deschidere de 19% pentru campaniile de marketing prin e-mail.
  • Rata de răspuns prin SMS este cu 260% mai mare decât rata de răspuns la apeluri telefonice.
  • Pe 75% dintre oameni nu i-ar deranja să primească un mesaj SMS de la o companie dacă optează pentru serviciul respectiv.

Statistici de marketing prin SMS pentru 2021

Statistici de marketing prin SMS pentru 2021

Se estimează că 48,7 milioane de consumatori vor opta să primească mesaje SMS de afaceri până în 2020.

Publicitatea prin SMS crește într-un ritm surprinzător; până la sfârșitul anului 2016, numărul de consumatori care au acceptat să primească SMS-uri publicitare se ridica la 37,2 milioane. Se estimează că acest număr va crește la 48,7 milioane în 2020. Nu este surprinzător faptul că numărul companiilor care utilizează o platforma de marketing prin SMS este în continuă creștere.

5 miliarde de oameni din lume pot trimite și primi mesaje SMS

Cercetări recente și date de marketing pentru mesajele text de tip SMS arată că, deși nu toată lumea are un smartphone cu acces la internet, 5 miliarde de oameni din lume (aproximativ 65% din populația actuală) pot trimite și primi mesaje SMS. Se preconizează că acest număr va crește la 6 miliarde (aproximativ 78% din populația lumii) până în anul 2025.

80% dintre oameni ar dori opțiunea de a utiliza smartphone-urile pentru a interacționa cu furnizorii de servicii medicale

Statisticile de SMS marketing arată că 76% dintre oamenii din întreaga lume sunt dornici să li se amintească de întâlnirile lor medicale, în timp ce 69% ar dori să primească memento-uri pentru a stabili întâlniri sau alerte pentru administrarea medicamentelor.

90% dintre adulți au un telefon mobil sau un smartphone

O privire mai cuprinzătoare asupra acestor cifre relevă faptul că 74% dintre vârstnici dețin un telefon mobil, precum și 68% din persoanele cu vârste cuprinse între 50 și 64 de ani. Iar 97% dintre cei mai tineri de 49 de ani dețin un telefon mobil sau un smartphone.

Prin urmare, cele mai recente statistici de SMS marketing demonstrează că mesajele text nu sunt doar pentru generația tânără; poți ajunge prin SMS la oricine, indiferent de vârsta.

Aproximativ 83% dintre adulți dețin un telefon mobil

Serviciul de mesaje text pentru date de afaceri indică faptul că nu există o modalitate mai bună de a ajunge la un public decât publicitatea prin SMS. Iată cum se compară rata adulților americani care dețin un telefon mobil cu cei care utilizează alte dispozitive:

Este mai mare cu 68% decât a deținătorilor de smartphone și cu 73% mai mare decât a celor care dețin un computer. Înseamnă că mesajele text au șanse mai mari de a ajunge la oameni decât mesajele trimise prin intermediul altor canale, cum ar fi e-mailul, rețelele sociale sau aplicațiile mobile.

Țara care trimite cele mai multe mesaje SMS este Filipine cu 2,36 miliarde de mesaje

Faptul că cele mai multe SMS-uri sunt trimise din această țară este surprinzător pentru unii din cauza diferențelor de populație dintre Filipine și țările mai mari. Cu toate acestea, în Filipine, comunicarea prin SMS este probabil cel mai comun mijloc de comunicare, deoarece este cea mai ieftină.

90% dintre SMS-uri sunt citite în decurs de 3 minute

Datele de SMS marketing arată că mesajele text de tip SMS sunt citite, în medie, în mai puțin de cinci secunde, iar 90% dintre acestea deschise în același interval de timp; aceasta rată este departe de e-mailuri, care sunt deschise doar 20% din timp. Un alt avantaj major al mesajelor text este că, spre deosebire de e-mail, expeditorii nu sunt limitați la un smartphone sau la un computer pentru a primi un mesaj.

Rata de valorificare a cupoanelor livrate prin SMS este de aproximativ 10 ori mai mare decât prin alte canale

Cupoanele digitale trimise prin e-mail și primite printr-un dispozitiv mobil sunt valorificate în intervalul 0,5% - 2%. Dar, prin trimiterea acestor cupoane sub forma unei promoții de marketing SMS, specialiștii în marketing pot dezvolta rate de răscumpărare mult mai mari. Sondajele trimise de clienți indică faptul că 65% dintre consumatori vor valorifica un cupon primit prin SMS în decurs de o săptămână.

73% dintre utilizatorii de telefoane mobile și smartphone-uri nu au mesaje text necitite

Doar 4% dintre utilizatori au 7 sau mai multe texte necitite, comparativ cu 38% care au e-mailuri necitite. 41% vor răspunde la un e-mail de business într-o oră, în timp ce 38% vor răspunde prietenilor și familiei într-o oră. Cu toate acestea, cele mai recente statistici de SMS marketing sugerează că 74% dintre utilizatorii de telefoane răspund la un SMS primit de la o companie în decurs de o oră, în timp ce 85% trimit text către prieteni sau familie într-o oră.

86% dintre oameni au dispozitivul mobil în apropiere 24/7

O persoana petrece în medie 90 de minute pe zi pe smartphone, aproximativ 25% din acest timp este petrecut pentru scrierea de mesaje. 35% dintre oameni își privesc telefoanele mobile în decurs de 5 minute de la trezire dimineața, în timp ce 70% își folosesc telefoanele mobile în timpul mesei, conform statisticilor de SMS marketing.

20% dintre consumatorii americani fac o achiziție după ce primesc un text publicitar prin SMS, un cupon de reducere sau un cod QR

Publicitatea prin SMS duce la o achiziție în 20% din cazuri. Aceasta arată că specialiștii în marketing și firmele de marketing digital care nu iau în considerare trimiterea de SMS-uri de marketing sau promoționale potențialilor clienți ar putea pierde venituri substanțiale.

Rata medie de deschidere pentru campaniile de marketing prin SMS este de 97%, comparativ cu 19% pentru campaniile de marketing prin e-mail

Comparativ cu e-mailul, rata de deschidere a SMS-urilor este mult mai mare. Acest lucru arată că majoritatea clienților văd SMS-ul ca un mod mai de încredere și personal de a comunica și de a primi oferte de marketing. Campaniile prin SMS, de asemenea, sunt mai ieftine decât campaniile de e-mail marketing și au un randament mai mare al investiției.

Rata de clic pentru anunțurile SMS este de 18%

Conform statisticilor privind marketingul prin mesaje text din anii precedenți, doar 4,2% din toate e-mailurile au ca rezultat clicuri, ceea ce reprezintă o rată relativ scăzută pentru marketingul direct. Un sistem de Bulk SMS, pe de altă parte, oferă o rată de clic de 18%, făcându-l una dintre modalitățile numărul unu pentru generarea de clienți online.

Ratele de răspuns SMS sunt cu 260% mai mari decât ratele de răspuns la apeluri telefonice

Consumatorii sunt mult mai tentați să răspundă la mesaje SMS decât la apeluri audio; pentru verificarea informațiilor personale, oamenii răspund cu 260% mai des prin mesaje text decât ar răspunde la apeluri audio.

O persoană obișnuită răspunde la un SMS în 90 de secunde

Statisticile de marketing SMS arată că, deși oamenii sunt repezi să răspundă la un text, au nevoie de până la o oră și jumătate pentru a răspunde la un e-mail cu aceleași informații. Acest lucru face ca strategiile de publicitate prin mesaje text să fie esențiale pentru oferte și evenimente cu sensibilitate la timp, cu participare intensă, cum ar fi vânzări limitate de timp / aprovizionare, concursuri sau înregistrarea evenimentelor.

Mesageria text este utilizată pentru afaceri de peste 80% din oameni

Statisticile de marketing prin SMS ale întreprinderilor mici demonstrează fără îndoială că întreprinderile mici din întreaga lume folosesc SMS-urile pentru a câștiga și a converti mai mulți clienți. Contactarea companiilor prin intermediul textului pentru a programa întâlniri, pentru a solicita informații despre produse și pentru alte scopuri comerciale a devenit o metodă populară de comunicare B2B și B2C.

Doar aproximativ 2% din mesajele de marketing SMS sunt considerate spam

Marketingul prin SMS este un serviciu opt-in care solicită aprobarea utilizatorilor pentru trimiterea de mesaje text. Având în vedere necesitatea consimțământului, rata de spam în publicitatea prin mesaje text este de doar 2%, făcând din SMS unul dintre cele mai viabile instrumente de marketing.

85% dintre consumatorii înscriși în cluburile de loialitate prin SMS simt cu adevărat că beneficiază de program

Conform statisticilor de marketing ale SMS-urilor din anii precedenți, majoritatea consumatorilor implicați în cluburile de loialitate SMS au avut o experiență pozitivă.

Acest lucru vorbește despre eficacitatea SMS marketingului ca o formă de comunicare între afaceri și clienți. Satisfacția clienților cu aceste beneficii adăugate aduce loialitate neprețuită.

Peste 35% dintre utilizatorii de telefoane din lume preferă să fie contactați prin SMS

Tendințele de marketing prin SMS indică faptul că, în timp ce iPhone-ul și Android-ul par omniprezente în marile orașe de astăzi, este necesar să ne amintim că aproximativ jumătate din toți utilizatorii de telefoane mobile din lume nu dețin un smartphone. Aceasta înseamnă că orice campanie de marketing pe telefonul mobil mai avansată, cum ar fi cele cu aplicații sau coduri QR, nu sunt disponibile pentru aproximativ jumătate din potențialii clienți globali.

SMS-ul are o rată de citire de 97%, cu 15 minute de livrare

De ce este important marketingul prin SMS? Pentru că este una dintre cele mai rapide metode de comunicare disponibile pentru marketing.

Cifrele de succes ale campaniilor SMS sunt ceea ce face din aceasta o formă importantă de marketing; 40% dintre aceste campanii au un ROI de succes, ajungând la peste 50% din publicul vizat atunci când sunt conectate la alte canale, cum ar fi e-mailul și rețelele sociale.

În plus, acest tip de marketing este un canal excelent pentru a primi feedback de la clienții dvs. prin sondaje. Statisticile privind SMS marketingul arată că 28% dintre utilizatori vor răspunde la un sondaj prin SMS, timpul mediu de răspuns pentru utilizatori fiind cu puțin peste 5 minute. Agențiile de publicitate știu cât de importante pot fi recenziile pentru o companie.

Din 2015 până în 2017, utilizarea serviciilor de marketing prin SMS de către marketerii B2B a crescut cu 183%

Utilizarea marketingului prin SMS este în mod clar în creștere. O creștere de aproape 200% a utilizării sale în rândul marketerilor B2B în doar 2 ani, asta dovedește eficiența sa. Deși nu toți proprietarii de afaceri sunt la bord, mulți recunosc că beneficiile marketingului de business prin SMS reprezintă o variație a abordării strategiilor de marketing.


Concluzie

După cum arată lista noastră de statistici de marketing prin SMS, încorporarea unui program de marketing pentru mesaje SMS în strategia dvs. poate avea multe beneficii. În timp ce mulți oameni au acces la e-mail prin intermediul smartphone-urilor lor, cu greu își deschid și își citesc e-mailurile la fel de regulat și prompt pe cât o fac cu SMS-urile.

SMS marketingul joacă un rol fundamental în orice strategie de promovare pe telefoanele mobile. Nu doar că are o acoperire mai mare decât orice altă formă de marketing, dar se desfășoară pe un canal de comunicare direct și intim pe care îl preferă clienții.